У цьому подкасті разом із Євгенією Лепехою, засновницею платформи BLGR.COM.UA та експерткою у світі блогерської реклами, розбираємо всі аспекти просування через інфлюенсерів. Ми обговоримо, як працює реклама у блогерів, які її плюси та мінуси, чому мікроблогери стали трендом 2025 року, а також як правильно складати технічне завдання для успішної інтеграції.
Особливу увагу приділимо платформі BLGR.COM.UA: чому вона економить час брендів, дозволяє швидко знаходити потрібних блогерів без ручного пошуку та робить процес реклами простим і ефективним. Платформа об’єднує бренди та блогерів, дозволяючи зосередитися на креативі та результатах, а не на організаційних дрібницях.
З подкасту ви дізнаєтесь:
- Коли варто запускати рекламу у блогерів, а коли краще відкласти
- Як обрати «свого» інфлюенсера та уникнути помилок
- Що має бути в ідеальному ТЗ для ефективної інтеграції
- Як оцінювати результати співпраці
- Як уникнути дорогих фейлів у блогерській рекламі